Sep 25, 2016

My Experience: Bocassy Skincare Line

Moj prvi susret sa ovim hrvatskim brendom proizvoda za negu lica, desio se u martu ove godine kada sam naručila prvi Lepota&Zdravlje Beauty box. Tom prilikom sam isprobala dnevnu kremu koja je naišla na moje veliko oduševljenje. Upravo to me je navelo da se i bliže upoznam sa ovim brendom koji je ne tako davno, stigao u našu zemlju. Kada sam se pre nekoliko godina bavila promocijom krema prirodne ruske kozmetike, shvatila sam da se žene teže odlučuju da probaju neki novi proizvod za negu lica koji se pojavi na policama. Vodeći se navikama da kupuju samo poznate kreme velikih kozmetičkih kuća, najčešće nisu raspoložene da eksperimentišu sa nečim novim. Olakšavajuća okolnost na primeru koji sam navela, bila je ta što su imale priliku da testiraju apsolutno sve što se nalazilo u ponudi i tada je priča dobijala potpuno drugi smisao.

Vođena ovakvim iskustvom i svesna da imam veliku odgovornost prilikom iznošenja ličnog mišljenja po pitanju proizvoda za negu lica, odlučila sam da isprobam(o) sve ove proizvode i dam(o) im onoliko vremena koliko će biti potrebno za što realniju sliku o njima. Takođe, želela bih da napomenem da sam prvi proizvod prepustila mami na testiranje iz razloga što je njenoj zreloj koži mnogo više odgovarao. 
Ovo je jedan od retkih postova čija je priprema trajala tri puna meseca, ako ne i više. Prikazani proizvodi su mi stigli baš pred letnju sezonu kada je poznato da se koža mnogo više znoji i kada nam najviše odgovaraju preparati koji će izbalansirati taj višak masnoće.
Proizvodi koje ćete videti na fotografijama su: 
1. Hranljiva noćna krema
2. Serum i
3. Hranljiva dnevna krema
Hranljiva noćna krema sadrži: maslinovo, bademovo, susamovo i jojoba ulje, shea butter, vitamin A, d-panthenol i ekstrakt kamilice. Namenjena je suvoj i zreloj koži te je upravo zbog toga, mojoj mami zaista prijala. Koristila ju je svaku noć pred spavanje nanoseći je na lice i vrat. Kako savetuje Bocassy tim, ovako masne kreme su nepovoljne za dnevnu negu pa je isključivo treba koristiti noću. Kao što možete da vidite na fotografiji, veoma je gusta a kada se nanese na kožu u prvi mah je teška, međutim suva koža je vrlo brzo upije. Bez obzira što je najviše bila korišćena u letnjem periodu, pokazala se kao odlično rešenje za hidrataciju kože tokom spavanja a nakon izloženosti suncu. U periodu od tri meseca ova krema je korišćena apsolutno svaki dan i može se videti koliko proizvoda je potrošeno. Dakle, veliki plus ide na račun njene trajnosti.
Krema je upakovana u elegantnu bordo kutiju ispisanu srebrnim slovima. Pakovanje je zaista efektno i može biti vrlo lep poklon.
Serum sadrži: vitamine A i E, d-panthenol, ekstrakt anisa, ekstrakt korena gaveza, maslinovo ulje, shea buter i kakao buter. Navodi se da služi za snažno učvršćivanje i hidrataciju, obnovu eleastičnosti i lifting efekat. Takođe, namenjen je svim tipovima kože.
Bocassy serum je definitivno moj proizvod otkriće! Ovo je prvi proizvod ovog tipa koji sam imala priliku da koristim i moram priznati da nisam očekivala da će mi u toj meri odgovarati. Pre korišćenja imala sam sitne bore ispod očiju, tačnije u predelu podočnjaka koji su bili nešto tamniji. To su one bore u koje se obično nakupi puder ili korektor kada se šminkate. Na fotografiji ispod možete videti koliko sam ga potrošila svakodnevnim korišćenjem ova tri meseca. Nanosila sam ga svako jutro na podočnjake i na vrat. Nisam imala potrebu da ga stavljam na celo lice zato što sam uporedo koristila Bocassy hranljivu dnevnu kremu. Primetila sam da mi taj predeo ispod očiju više nije toliko taman kao pre ali i da su pomenute sitne bore, nestale. Serum se može koristiti i kao podloga za šminku.
Njegova tekstura je nešto vodenkastija zbog čega se vrlo brzo i lako razmazuje. Kada ga nanesem na podočnjake u prvi mah osetim blago hlađenje a zatim posle nekoliko sekundi taj deo postaje nešto topliji. Vrlo brzo nestaje osećaj da sam bilo šta stavila na lice. S obzirom na to da serum koristim svako jutro posle umivanja, primetila sam da mi lice ne izgleda umorno kao pre već da je sveže i odmorno. Smatram da je Bocassy serum prava investicija jer se veoma sporo troši i sa ovoliko malo potrošenog proizvoda, daje sjajne efekte.
Pakuje se u staklenu flašicu sa pumpicom i potrebno je neko vreme da se naviknete na njeno funkcionisanje. Sve preporuke s moje strane idu na njegov račun!
Hranljiva dnevna krema sadrži: suncokretovo ulje, maslinovo ulje, glicerin, shea buter, kakao buter, ekstrakt anisa, ekstrakt korena gaveza, ekstrakt piskavice i ekstrakt kamilice. U pitanju je prvi proizvod iz Bosassy porodice u koji sam se zaljubila. Nikada nisam posvećivala posebnu pažnju kremama za lice do momenta dok se nisam susrela sa njom. Moram da napomenem da je ova krema bila u sklopu Beauty box-a koji sam kupila početkom marta. Dakle, koristila sam je svakodnevno punih 6 meseci. Potrošena je krajem avgusta, bez da sam uporedo koristila neku drugu dnevnu kremu. I dalje mi je fascinantna činjenica kako se tako sporo troši ali znam su mi sve prethodne kreme trajale maksimalno dva meseca.
Mislim da se cene ovih proizvoda kreću od 2000 - 2600 dinara i u ovom slučaju cena u potpunosti opravdava njihov kvaliet. Kada stavim na papir i izračunam da su mi ostale kreme koje su bile četiri puta jeftinije, trajale svega mesec do dva računica je krajnje jasna.
Asortiman brenda Bocassy, možete pronaći u svim Lilly drogerijama.
Napomena: Proizvode sam fotografisala nekoliko puta u toku testiranja zbog čega im je masa drugačija na pojedinim mestima.

_______________________________________________
Fotografije: Marina, The Book of Happiness

2 comments:

  1. Nisam se susrela do sada sa ovim kremama ali mi deluju vrlo kvalitetno i korisno, tako da bi mi imponovalo da ih nabavim i za sebe. Odlicna recenzija.

    thestoryofagothic.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Meni se njihov serum bas dopada :) Uzivala sam citajuci post :)
    www.ivanasworld.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...